Нашият клиент е най-големият в Европа дистрибутор на пресоващи сокоизстисквачки, цитрус преси и блендери. Поради увеличен обем на работа в нов онлайн магазин, търсим Асистент онлайн продажби.
Ежедневните задължения и отговорности са:
– Комуникация по имейл и телефон с клиенти и партньори на компанията.
– Отговаряне на запитвания и въпроси относно характеристики на продукти на клиенти по E-mail, телефон, чат, Facebook, Instagram и други платформи и сайтове.
– Актуализирне на информацията в онлайн магазина. Публикуване на продукти в онлайн магазина.
– Прием на стока и актуализиране на наличностите.
– Приемане, обработка, изпращане и проследяване на поръчки.
– Издаване на документи за продажба – фактури, касови бележки и др.
Какво се изисква от кандидата:
– Познания по MS Office, Internet.
– Активен шофьор.
– Опит в продажбите или на подобна длъжност е предимство.
– Маркетинг познания и умения по обработка на снимки е предимство.
– Интерес в областта на спорта и здравословното хранене и здравословния начин на живот.
На тази позиция ще получите:
– Един месец въвеждащо обучение.
– Ваучери за храна.
– Работно време от понеделник до петък, 9:00ч. – 18:00ч. /с възможност за 30 минутна обедна почивка, която предполага стартиране по-късно или приключване по-рано на работният ден/
– Месечно възнаграждение след изпитателен срок – 2000лв. нето.
Human Capital Store е специализирана компания за предоставяне на съвременни HR услуги. Мисията ни е да подпомагаме кандидатите да намерят най – добрата работа за тях.
Можете да кандидатствате, като ни изпратите автобиография си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.201
Услугите ни към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.